Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Ο Γιάννης Σίνης Υποψήφιος στο Χαϊδάρι με το Συνδυασμό του Κώστα Φουρλή!!!


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Κατάθεση ψυχής για τις νέες και τους νέους του Χαϊδαρίου και ιδιαίτερα στα τέσσερα πανέμορφα λουλούδια μου, Αθανασία, Αγγελική, Χρυσούλα και Ελένη.
Σας ενημερώνω ότι αποφάσισα να κατέβω για υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές με τον ανεξάρτητο συνδυασμό του δικηγόρου ΚΩΣΤΑ ΦΟΥΡΛΗ «Μαζί για το Χαϊδάρι».
Ο λόγος που συντάχθηκα μαζί του στο συνδυασμό είναι ένας και μοναδικός• αγωνιώ για το αύριο το δικό σας και συμμερίζομαι την αβεβαιότητα και δυσπιστία που σας διακρίνει και φαίνεται στα πρόσωπα σας. Σας βεβαιώνω λοιπόν ότι καταθέτω την ψυχή μου και είμαι υποχρεωμένος να το κάνω αυτό απέναντί σας, γιατί ως γονιός, βλέπω να στενοχωριέστε και να μην έχετε όνειρα για το μέλλον. Θέλω να αλλάξω αυτή τη μαυρίλα της ψυχής σας και να προσπαθήσω να σας κάνω να χαμογελάσετε ξανά.
Τώρα πλέον είστε ενήλικοι πολίτες του δήμου μας και γνωρίζετε πολύ καλά πως μόνο με τη βοήθειά σας μπορώ να το πράξω. Να είστε βέβαιοι και να πιστέψετε πώς έχω την απόλυτη στήριξη και συμπαράσταση του υποψήφιου Δημάρχου Χαϊδαρίου ΚΩΣΤΑ ΦΟΥΡΛΗ.
Είμαι δίπλα σας, για να ακούσω οποιονδήποτε προβληματισμό σας. Σας αγαπώ και ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέσατε για να διαβάσετε την επιστολή μου.

Χαϊδάρι, 31/03/2014

Σίνης Ιωάννης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
«Μαζί για το Χαϊδάρι»


Δεν υπάρχουν σχόλια: