Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Η επιστολή Ανεξαρτητοποίησης του Ηλία Ε. Περιμένη στο Δημ. Συμβούλιο Χαϊδαρίου!!!


"Προεδρείο και φίλτατοι συλλειτουργοί, επιθυμώ με την παρούσα επιστολή να σας γνωστοποιήσω την πρόθεσή μου να παραιτηθώ από το δυναμικό του συνδυασμού «Καλύτερο Χαϊδάρι» επικαλούμενος την άρνησή μου να αποδεχθώ την εμπλοκή στα δημοτικά δρώμενα των Κοιν.Σ.Επ. και το χάσμα απόψεων που προέκυψε μεταξύ εμού και σχεδόν του συνόλου του συνδυασμού.
Αντιλαμβάνομαι πλήρως τη νομιμότητα της ενέργειας καθώς και το αδιέξοδο στο οποίο ωθεί η κεντρική κυβέρνηση την τοπική αυτοδιοίκηση με το ασφυκτικό πλαίσιο που επιβάλει σε ότι αφορά την δυνατότητα σύναψης συμβάσεων.
Πολλοί δήμοι επιλέξανε την ενεργοποίηση του νόμου περί Κοιν.Σ.Επ. παραδεχόμενοι ουσιαστικά την ανικανότητα τους να ασκήσουν κοινωνική πολιτική ως δημόσιοι φορείς. Εν μέσω κλίματος γενικότερης δυσφορίας και κοινωνικής αναταραχής έχουμε κληθεί να ενεργοποιήσουμε νόμο της πλέον αμφιλεγόμενης Ελληνικής κυβέρνησης. Οι επιταγές της Τρόικας, είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού, είναι σεβαστές στα πλαίσια της νομιμότητας, όχι όμως εν λευκώ.
Το δικό μου όραμα για την τοπική αυτοδιοίκηση και για την άσκηση των καθηκόντων μου δεν εξαντλείται στην εφαρμογή νόμων, ούτε στην αντιγραφή των επιλογών άλλων δήμων επί διαφόρων θεμάτων.
Σε τέτοια περίπτωση πιστεύω πως η παρουσία μου θα ήταν περιττή, αδιάφορη και στην ουσία αυτοαναιρούμενη αφού αυτό θα μπορούσε να το κάνει οποιοσδήποτε διοικητικός υπάλληλος.
Σκοπός δικός μου είναι εύρεση λύσεων νόμιμων και ριζοσπαστικών με μοναδικό γνώμονα το δημόσιο συμφέρον. Αυτό ακριβώς είναι το σημείο που θεωρώ ότι μένει ακάλυπτο με την επιλογή εφαρμογής του συγκεκριμένου νόμου.
Για τους φίλτατους συναδέλφους που θα προστρέξουν να ρωτήσουν υπονομευτικά ή μη ποια είναι η λύση που προτείνω, η απάντηση που μπορώ με μεγάλη άνεση να δώσω είναι πως αυτή την ερώτηση έπρεπε να την είχαν θέσει πρώτα από όλα στους εαυτούς τους και μετά σε εμένα πριν ψηφίσουν την σχετική πρόταση του προεδρείου.
Κλείνοντας θέλω να διαβεβαιώσω το σώμα πως ανεξαρτήτως πολιτικών επιλογών, πεποιθήσεων και κομματικών αποχρώσεων οποιοσδήποτε προσπαθήσει με οποιονδήποτε τρόπο να υπονομεύσει την δημόσια λειτουργία των κοινωνικών υποδομών θα με βρει απέναντί του.
Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει πάντα να υπολογίζει σε εμένα ως σύμμαχο και αρωγό."

Δεν υπάρχουν σχόλια: