Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Η Ελλάδα που μας πληγώνει ! ! !

Έτσι όπως τη βλέπει μια Ελληνίδα επιστήμων που διαπρέπει στο εξωτερικό !


Μπράβο στους βουλευταράδες μας !
Σώζουν την Ελλάδα από εμάς τους αχρείους πολίτες.
Τολμούσαμε να βγαίνουμε στη σύνταξη πριν δουλέψουμε για 40 χρόνια !
Εμείς οι πιο νέοι ζητούσαμε υπέρογκους μισθούς !
Μην πω ότι μέχρι και 1000 ευρώ τολμούσαμε να ονειρευόμαστε.
Το χειρότερο από όλα είναι ότι ζητούσαμε και αστρονομικές αποζημιώσεις αν ο αφεντικός μας απέλυε γιατί είμαστε τόσο αχρείοι.
ΟΧΙ ΠΙΑ !
Κόβοντας τον γόρδιο δεσμό του ασφαλιστικού οι νέοι μέγα-αλέξανδροι επαναφέρουν την χώρα σε τάξη και σταματούν την άλωση της από τους παλιοεργάτες.
Τώρα θα μάθουν όλοι να δουλεύουν μέχρι να λειώσουν και θα παίρνουν όσα πραγματικά αξίζουν.
628 euros και πολλά μας είναι.
Αν φάγαμε τόσα χρόνια στα θρανία και θέλουμε παραπάνω να φύγουμε να πάμε αλλού.
Και ακριβώς αυτό θα... κάνουμε όσοι μπορούμε.
Θα φύγουμε και θα πάμε αλλού να γλυτώσουμε από την τρέλα ή όσοι σπουδάζουμε έξω θα μείνουμε εδώ που είμαστε.
Συνέχεια με παρακαλούσε η μάνα μου να γυρίσω πίσω μόλις τελειώσω για να είναι η οικογένεια όλη μαζί.
Πάει αυτό.
Εδώ και 5-6 μήνες σκέφτονται να έρθουν αυτοί εδώ και να μάθουν αγγλικά στα γεράματα.
Ούτε που χρειάζεται, γιατί γεμάτο Έλληνες είναι το Λονδίνο.
Όχι δεν θα έρθω να πάρω 625 euros και να δουλεύω 40 χρόνια.
Ούτε θα έρθω για να παρακαλάω τον κάθε πολιτικάντη να μου βρει μια θεσούλα.
Οι μόνες δουλειές που θα ανοίξουν θα είναι στο τζόγο… και σερβιτόρα σε φρουτ-καφέ δεν θα γίνω.
Όλοι οι παλιοί συμφοιτητές με θυμήθηκαν τον τελευταίο μήνα με την ίδια ερώτηση.
Έχει δουλειές στην Αγγλία;
Οι πιο πολλοί θα ανέβουν να ψάξουν.
Αρχίζει η μεγάλη μετανάστευση και καλά κάνει.
Την Ελλάδα την σκότωσαν οι προστάτες της με το μαχαίρι των γνωστών μεγαλομπίζνεσμαν.

Ελένη Καλογεροπούλου
Υποψήφια Διδάκτωρ UCL

1 σχόλιο:

βουκόλος είπε...

Να φύγετε να πάτε αλλού!!

Διότι αυτό θέλουν! Να σκορπίσουμε στα πέρατα. Και νάρθουν άλλοι! Ποιοί άλλοι όμως? Για βάλε με το νού σου! Είναι μεσημβρινό γωνία το οικόπεδο ντοκτόρισα! Και βλέπει και στο πάρκο!
Ναι φύγετε λοιπόν, να πάτε αλλού!
Και νάρθουν εδώ οι άλλοι να τα πάρουν όλα να έρχονται τα καλοκαίρια οι νεολαίοι τους να λιάζουν τα αρχίδια τους στα νησιά και οι γέροι τους να παραμένουν εδώ όλο το χρόνο για να παρατείνουν τα γηρατειά τους με την βοήθεια του καλού κλίματος και της υγειηνής διατροφής που θα τυγχάνουν δωρεάν απο αυτά που θα παράγω εγώ! Εγώ που θα παραμείνω. Γιατι δεν μου ταιριάζει η υγρασία και η μούχλα του Λονδίνου και του Ανόβερου! Και δεν θέλω να καταδικάσω και τα παιδιά μου. Γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που φεύγουμε!Οταν τούρκεψε η Ελλάδα έφυγαν όλοι οι ντοκτοράδες όλων των επιστημών και πήγαν στην Ευρώπη και έκαναν την Αναγέννηση. Τους άνοιξαν τα μάτια δηλαδή. Τους έκαναν ανθρώπους για να μπορούν σήμερα να κάθονται στο σβέρκο μας! Και εδώ έμειναν κάτι κατσιαπλιάδες να παλεύουν να ελευθερώσουν αυτή τη γαμημένη χώρα. Θα μείνουμε ντοκτόρισα! Και εμείς και τα παιδιά μας! Εσύ φύγε! Και πάρε και τους δικούς σου! Και όταν με το καλό στρώσουν τα πράγματα στείλε πίσω τα παιδιά σου. Εσύ δεν θα προλάβεις! Θα μας πάρει καμιά ογδονταριά χρόνια. Δεν προλαβαίνεις! Και θα μείνουμε που λες γιατί θάχουμε χρυσές δουλειές!
Πρώτα-πρώτα θα κάνουμε ταμείο! Όχιιιιιι! Δεν εγκαταλείπω έτσι εγώ! Μου φάγανε τη ζωή μου όλη, και τα όνειρά μου, αλλά και των παιδιών μου τα όνειρα! Δεν πειράζει! Εγώ θα μείνω! Εσύ φύγε! Εγώ θα μείνω είπα! Τι με κυτάζεις? Και δεν θα σταματήσουμε μέχρι να βρούμε αυτούς που μας αξίζουν! Και να θυμάστε. Και έξω στημένη θα σας την έχουνε! Διότι το θέμα δεν είναι εθνών ή εθνοτήτων αλλά ταξικό! Και είναι αιώνιο. Και έχουμε δεχθεί τους ρόλους μας! Αλλά υπάρχουν και όρια! Τα οποία υπερέβησαν! Και θα μείνω να ξαναπαίξω! Και προτιμάω να τους παίξω εντός έδρας! Εδώ που ξέρω και τα χούγια και τα κατατόπια!
Φύγετε λοιπόν! Εμείς θα μείνουμε! Και θα παίξουμε! Μήπως ρεφάρουμε! Και έτσι και τους πιάσουμε να κλέβουν στο παιχνίδι έεεερε γλέντια!