Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Επιστρέφει στις πίστες από απόψε η Έφη Θώδη !

Η μεγάλη επιστροφή της φίλης Χαϊδαριώτισσας Έφης Θώδη στις πίστες είναι γεγονός !
Η «βασίλισσα του δημοτικού τραγουδιού» μετά τη σοβαρή περιπέτεια με την υγεία της επανέρχεται από απόψε δυναμικά ξεκινώντας τις εμφανίσεις της στη «Φαντασία» και σκοπεύει να τα δώσει όλα στη σκηνή.
«Θέλω να πω στον κόσμο που ενδιαφέρεται για μένα και την κατάσταση της υγείας μου ότι είμαι πάρα πολύ καλά !
Οι δύσκολες στιγμές ανήκουν τώρα πια στο παρελθόν.
Δεν θέλω να ανησυχούν οι θαυμαστές μου.
Ευχαριστώ τον κόσμο που με στήριξε καθ' όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Τους απέδειξα πως είμαι δίπλα τους στις συναυλίες που έδωσα το καλοκαίρι στην επαρχία και τώρα νιώθω πανέτοιμη για την ολική επαναφορά μου στην πίστα».
Στο σχήμα,
δίπλα της, θα είναι ο Ανδρέας Κωνσταντινόπουλος και ο Κώστας Αριστόπουλος.
Της ευχόμαστε καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο καινούργιο της ξεκίνημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: