Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Είναι καμιά κυρία για Πήδημα;

- Είναι καμιά κυρία για Πήδημα;
Ακούγονταν εκείνα τα χρόνια η φωνή του εισπράκτορα, όταν το λεωφορείο της γραμμής πλησίαζε στο Μεσσηνιακό χωριό Πήδημα και εφόσον η σύνθεση του επιβατικού κοινού το επέτρεπε...
Το Πήδημα είναι ένα από τα γραφικότερα χωριά της Μεσσηνίας με άφθονα κρυστάλλινα νερά από τα οποία υδρεύονται οι πόλεις της Καλαμάτας, της Μεσσήνης και των γύρω χωριών.
Ιδανικός χώρος ανάπαυλας, περιπάτου, αθλοπαιδιών και βραδινής διασκέδασης για τους καλοφαγάδες, αφού είναι ξακουστές οι κοκορομακαρονάδες που σερβίρουν στο εξοχικό κέντρο, κάτω από τα αιωνόβια πλατάνια.
 
Οι υγρές απολαύσεις του Πηδήματος, παρακάτω...


















































3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φοβερή εγγραφή!

Όταν ήμουν μικρή πηγαίναμε συχνά......
Μου είναι τόσο οικείο........
Έχει στιγμές από οικογένεια εκεί.......

Σ΄ευχαριστώ για την όμορφη θύμηση! :)

Ανώνυμος είπε...

Πριν χρόνια, στο συγκεκριμένο χωριό υποψήφιος στις δημοτικές ήταν ένας με παρατσούκλι... Καυλέας, αλήθεια, δεν κάνω πλάκα! είχε τότε κυκλοφορήσει μπλουζάκι με λογότυπο: ψηφίστε Καυλέα για ένα καλύτερο Πήδημα...

Ανώνυμος είπε...

Μια φορά, είμαστε μια παρέα, και λέγαμε που να πάμε για φαγητό, άλλος έλεγε πάμε στο Πεταλίδι, άλλος στην Καλαμάτα, άλλος στο Πήδημα, οπότε, πετάγεται μια Κυρία της παρέας, και λέει, εγώ θέλω Πήδημα, το είπε δυο τρείς φορές, εννοώντας βέβαια το χωριό, οπότε ένας της παρέας λέει στον άνδρα της, ρε συ η γυναίκα σου ακούς τι λέει; οπότε απαντά ο σύζυγος, άλλη δουλειά δεν έχω, κάθε μέρα τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου. Φυσικά και πήγε η παρέα στο Πήδημα και περάσαμε πολύ καλά.